Tagggg

Åh är så taggad tills imorgon. Ska sova ut länge, sen sola med mamma även fast jag brände mig på både magen och armarna idag, sen åker jag till Norrtälje med Ida. Ska se till att ha toppenbra dagar med bästa Ida, ska verkligen bli så kul! Det var en månad sen jag och Ida var med varandra sist, usch förstår inte hur jag kunde klara mig..? Jaja, nu ska jag kolla alla bloggar jag läser dagligen (9 st just nu, haha) och sen sova.

Våran kattis har även fått ungar, sååå söta!
/ Jenny


Postat av: Matilda

Vilka bloggar är det du läser? :) både de dagligen och de då och då. Svara gärna i ett eget inlägg :D

2013-07-07 @ 00:40:40
Postat av: Emma

Har hon fått ungar, va roligt!! :D

2013-07-07 @ 13:33:35
URL: http://www.emmasvardagsliv.blogg.se

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback