Tiden bara rinner iväg...

Aa. Är det bara jag? Eller är sommaren snart över? Uuuusch, nu drar det ihop sig... Får nästan ångest.. Tänk på alla saker man inte gjort än som man tänkte göra?! Hur ska jag hinna?
Samtidigt sitter man instängd i en stuga o är rastlös halva veckorna.. Vad gör man?
Folk börjar prata om skolan vilket är det sista jag vill tänka på just nu... Men det blir väl bra.. Ny skola, nytt hus. Är det föör mycket förändring? Det får jag nog se....

Hoppas iaf att ni tar det lugnt o myser dom sista veckorna..<3 Passa på

Min vecka nu lyder såhär:

Tisdag (imorron)-stallet runt 10 o rida ut med Amanda o gänget;) eventuellt åka o köpa nya ridbyxor..? Maybeee

Onsdag-tidigt i stallet o tar in R, då han ska vila innan träning på eftermiddagen! Jättekul! Sedan packar jag fort o drar till Amanda o sover över hos henne!:)

Torsdag-följer jag med dom o kollar på ponny! O våran tränare hänger på! Allihopa med;)
Åker hem (stugan) o packar om, tvättar lite kläder inför tävling

Fredag-SISTA DAGEN I STUGAN. Skönt? Tråkigt? Asså jag vet inte... Det betyder ju att vi flyttar hem till vårt halvfärdiga, dammiga grotta hemma lite senare...:|
Åker iväg på kvällen med R till tävlingen! (Gyttorp)

Lördag-tävling pågår...

Söndag-tävling etc.. Oså hem! Direkt! R till Thorsholma, vi till grottan o BORIS! Saknar han så det gör ont nu... Stackarn.. Tänker skämma bort honom när otroligt dom närmsta dagarna.

Aa, min vecka här.. Proppfylld.
O nu ska man ställa klockan på 8 oxå, så gonatt!

/Ida



Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback