Jag leveeeer

Nästan. Har värsta hostan man kan ha och knappt någon röst, uääk :( känns riktigt segt nu när jag åker till Gotland imorgon, men det blir bra ändå!

Ååååh tycker så synd om våran lilla ninis. Hennes tänder har växt otroligt fort och vi har haft kaninvakt ett bra tag nu, så vi ska åka in till veterinären imorgon. Antingen har hon bitit av en del av tungan, eller så är det tandköttet som är rejält svullet. Har hänt för många gånger att vi åker dit med djur i buren, men åker hem tomhänta. Finns ingen värre känsla, så vill inte vara med om det igen. Ni får hålla alla tummar ni har nu, vill verkligen ha hem vår lilla bebis igen...

Nu ska jag nog sova så jag inte sover bort halva morgondagen och missar båten. Godnatt på er!


Postat av: Tilda

Hejsan! Jättefin blogg du har!
Hade du en bra midsommar? Hur firade du midsommar? ;)

2013-06-24 @ 01:12:34
URL: http://tildaedin.webblogg.se
Postat av: Victoria Rinkous

Fin blogg, kolla gärna in min med :D

2013-06-24 @ 05:41:45
URL: http://victoriarinkous.blogg.se

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback