Måndag

Men det spelar ju ingen roll för vi har ju SOMMARLOOOOV!!!
Va en sån där morgon där man vaknar o har den där helt underbara känslan av att man inte behöver gå upp! Sååå chill..
Idag skulle jag följt med mamma till jobbet pga att vi ska handla till meetinget, då mammas jobb ligger precis bredvid hööks. Lyyx.. Men jag orkade inte gå upp så tidigt...:| Men vi åker dit efter det istället.. Blir braaa ändå

Sitter o funderar på om det är nåt jag glömt på listan...
Vad brukar ni tänka på att alltid ha med?
Joo, sadel kanske men är det nåt speciellt ni måste ha med?

Vill vara HELT säker på att jag inte missar nåt... Mardrömmen att komma dit o glömmer det viktigaste... Men tror ändå att jag har med det mesta på listan.. Gaaanska säker....
Efter hööks o de, åker vi nog direkt till stallet... Ganska sent men han måste komma ut o skritta.. Blir mys


/Ida



Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback