Ny dag imorron!

Allt kommer gå fort imorron, får se om jag hinner göra nåt snabbt inlägg.. R ska "packas" o dom sista grejerna.
Tänkte dra till centrum o handla lite kläder oxå.. Men det är en annan sak.. Sen rider jag o känner på honom om han känns pigg eller stel, på ridbanan..

Vet inte hur jag ska beskriva hur jag känner just nu. Lite både och, kanske..? R vet inget än.. Han står nog o sover just nu.. Men jag tror ändå att han kommer trivas i nya stallet... Det hoppas jag iaf med hela hjärtat..<3
Gubben fick gå hårt idag.. Han hade fått stå i 3 dagar så han var lite stel, men det löste vi!! Team..

Måste verkligen tänka posetivt o glatt nu.. Känner att jag är klar med det deppiga.. Såå! Jag har skaffat en del "sköj" att skriva om...!;)
Det kommer i ett annat inlägg)))
Ni får väääänta o see..

/Idul



Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback