Saknar prinsen...

Saknar redan lilla prinsen, även fast jag träffade honom i söndags så känns det som en evighet sen. Ska ju inte vara hos xento så mycket i sommar heller eftersom jag kommer jobba på Gervide flera veckor i streck, lite tråkigt men blir ju kul att komma tillbaka till honom och hagby sen!

Just nu är jag på ljusterö och firar midsommar.
Inga hästar = uttråkad Jenny. Men men, på måndag så åker jag antingen till Gotland och börjar jobba redan då, eller så stannar jag hemma och åker dit typ 2 veckor senare. Ska fundera lite, men vill både och lixom... ;)
Har inte så stor blogglust nu eftersom det varken finns hästar eller djur i närheten, så finns inte mycket alls att skriva om. Dessutom är min dator fortfarande hos Ida, annars kunde jag gjort en massa inställda.

Kommer uppdatera lite smått då & då, men på måndag är jag tillbaka som vanligt!
// Jenny



Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback