Scilla & Xento

God morgon!
 
Inatt kunde jag inte sova nånting iprincip, vaknade flera gånger och det tog ca 1 timme att somna om igen, såå segt och jag hoppas verkligen att det inte är för att jag börjar bli sjuk!
Idag kommer Elvira till stallet och ska få rida Xento medans jag rider Scilla, först jobbar vi lite på banan och sen rider vi ut slingan. Har ju aldrig träffat Elvira förut, så det ska bli jättekul!
 
Igår red jag ut med Helene och Sandra, runt Täby ryttarcenter och racade lite, haha xento har sån överskottsenergi mot det hållet, dont know why ;) Gick iallfall superbra och det var en väldigt rolig uteritt!
Han går även ute över nätterna nu, i en liten hage i sommarhagen.
Nu ska jag ta på mig ridkläderna så jag inte behöver stressa in i sista sekund, men vi får höras senare idag om hur det gick att rida osv.
 
// Jenny
 
 

Postat av: Alva - hästblogg

Sv; Var du där med egen häst? :)

2013-06-17 @ 11:13:07
URL: http://alvac.webblogg.se

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback