Sommaren

Tänkte vara jättepigg o glad idag, vilket jag egentligen inte är.. Men jag försökerrrrr.
Vaknade imorse med den där minen som bara säger att denna dag inte kommer bli bra. Joo, jag trotsar. Sån är jag.;)

Hade tänkt skriva om vad jag gör idag, men näääää.. Känns lite trist.. Så jag berättar vad som händer i sommar istället.

Då är det såhär. Jag kommer satsa allt nu på R o tävlingar. Känns rätt o det är bland det roligaste som finns.<3 Ska se om J vill hänga med oxå...;) Tror hon vill det, antingen med X eller utan.. (Vi tränar Xter just nu så akta er! Snart kommer guldekipaget!!)
Så tyyyp hela sommaren kommer gå åt R. Nu har jag bytt stall oxå, så om jag behöver ridhus, så är det fixat! Måste säga att jag trivs riktigt bra där o R oxå.. Han bara gick in i boxen o såg nöjd ut..:)
Såå, dom första veckorna kommer jag inte göra nåt annat än att vara i stallet o träna rövarna av mig o R.. Kommer gå fenomenalt!;) Åker på några planerade tävlingar oxå, o försöker klättra i klasserna!;)
Sen efter dom veckorna så får R en liten semester o nu ska ni få höra... Jag, Jenny o Amanda ska åka till hennes landställe med våra ponnysar! O bara mysa!! ÅÅÅÅH vad jag längtar... Rida sent på kvällen, bada, träna, HOPPA!!! O herregud va myys.. Big like, på den;) R kommer älska de...<3

När vi kommer tillbaka, ska vi renovera huset. Wihooooonää... Men det behövs.. Typ bara ytskiktet. Måla om byta golv o lite sånt...


Har faktiskt inte planerat så mycket mer utan att rida, vara med kåmpisar o vara med Jenny heeeela sommaren..<3 så mys......
Vi får se!;) kommer skriva här dagligen!
Snart. Är sommarlovet igång.

/Ida



Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback