Sommarlov

Bästa känslan är ju att vakna upp och känna tanken av att man har sommarlov, wihoo!

Ska snart dra till bussen med Ida hem till mig, packa mina ridgrejer för att sen åka till hagby. Scilla ska jag rida på volten hade jag tänkt, och antagligen så med xento också.
Ska ha xento extra nu några dagar, så det blir idag, lördag-söndag-måndag & på torsdag. Torsdag eftermiddag åker jag till ljusterö och firar midsommar där, sen åker jag antingen med Ida till Norrtälje eller så är jag hemma en vecka och sen åker till Gotland, Gervide. Får se hur det blir men grymt är jag säker på att det blir!

Hörs sen direkt från stallet, film kanske kommer!
// Jenny

Bilden är från igår på skolavslutningen, där ser ni ju lite också vad jag hade på mig :)



Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback