Sorry!

Glömt datorn hos Ida... Får uppdatera genom mobilen istället ;)

Red bara xento idag, blev för sent för att rida scilla också + att det började spöregna vilket inte är så kul att rida i.
Iallafall så red jag xento på volten, men det gick inte alls bra idag... I början kändes han fin & så, men sen kunde jag inte ställa honom varken till höger eller vänster, och till sist kunde jag inte ens få ner honom på tygeln. Provade att ta av sadeln och rida barbacka och då gick det grymt. Så Emma & Heléne ska kolla ifall det är så att sadeln inte ligger bra eller så, jag kommer rida barbacka eller i hans andra sadel tills dess så behöver det inte bli såna här missförstånd. Trodde att x bara var trotsig och kickade för det var jobbigt först, men det var ju något med sadeln. Har varit så förut men inte lika mycket så då har det iallafall funkat. Ska se om det där kan lösa sig snart!

Imorgon hänger mamma med till stallet och springer medans jag rider x. Men först ska jag kolla när Heléne tränar scilla i dressyr, åh ska bli så kul att se deras utveckling, har ju mest sett dom i skogen! Söndag & måndag är inte så mycket planerat mer än att jag även ska rida scilla på måndag, ute blir det nog då!

Kanske kommer en video från idag, ska se om det är någon där han gick ok för det andra är inte så kul haha ;)
// Jenny


Postat av: Tuuli Elmgren

Åh, hatar att er blogg inte går att lägga till som favorit på blogg.se appen.. Det gick inte med Jennys förra blogg heller..

2013-06-15 @ 21:00:42
URL: http://tuulielmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback