Tänker nog ta tag i saker o ting

Har varit otroligt slarvig med mina dressyrprotokoll o rosetter o tänkt fixa det nån dag. Blev aldrig av. Men nuuså!

Först skriver jag nog lite på dom var dom kommer ifrån o vad för placering det blev, sen sätter jag nog in dom i en pärm så att jag har ordning o koll på dom...;) (protokollen)

Rosetterna har jag faktiskt skrivit var dom kommer ifrån, på dom flesta.. Nån är utan text vet jag... Dom hade jag tänkt hänga upp sen på en tråd efter vi är klara med mitt rum, tills vidare får dom ligga i en kartong..
Men när jag väl fått ihop allt o vet vart allt ligger, då blir det skönt! Har fortfarande saker att packa upp ur kartonger.. Kom på att jag saknade km-pokalen.. Inte bra asså...:| ligger säkert i nån kartong...

Asså tråkväder det är?!
Helt mulet o grått allting.. Äre bara jag eller blir man lite deppig av sånt väder? Vill bara sitta inne o titta på tv..;) men nee.. Ska fortsätta med alla rosetter nu..
Medan jag väl håller på tror jag ska skriva en lista över vad jag ska ta med till meetinget! Det vore bra att få lite koll där oxå.. Vet att en del saker saknas så det får vi nog åka o handla. Woop woop ;) Joo, på fredag åker vii. På morgonen...:( Jag är inte supertaggad på att gå upp tidigt på morgonen, men men.. Jag kommer säkert inte kunna sova så det går nog bra ändå...;)

Men ska fortsätta med alla papper o allt nu! Seeeeeeez

Tro det eller ej, men han där nere, han är rosettplockaren;)))

/Idul


Postat av: å

Hej! Fin blogg! Lust att checka in min? :)

2013-06-23 @ 16:50:20
URL: http://horsephoto.horseworld.se
Postat av: Mirra - NH och hoppryttare

Vad tycker du om mina modellbilder?
Vilken shoot tycker du är bäst?
Se mina bilder på denna länken: http://mirramarika.blogg.se/category/modellbilder.html

2013-06-23 @ 17:54:19
URL: http://mirramarika.blogg.se

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback