Vart vill jag att bloggen ska hamna?

Funderar ofta på hur jag vill att bloggen ska bli, stor eller ha den som den är?
Tänkte dela med mig av mina ''idéer'' och tankar kring detta, så kanske vi kan hjälpas åt att nå målen!
 
- Först & främst, se på olika bloggar bland ''dessa bloggar läser jag'', så vill jag självklart se ponnyryttarna. Har sett på 2-3 bloggar som skrivit det, och jag har blivit mer än glad varje gång!
 
- Förebilder, vill väl alla vara. Att vara tvungen att sköta sig och visa andra att man kan stå upp för sig själv, ska våga och bli starkare i sig själv. Har fått höra detta mer på sistone då jag fått mycket negativa kommentarer, men då skrivit mycket om att jag ska stå upp för att det är fel. Härligt!
 
- Blogga på en större portal. Typ som horsespot, skulle kännas sjukt maffigt. Mer än det behöver jag väl inte säga?
 
- Samarbeten, företag. Allt från tävlingar, recensioner, bara företagen kontaktar mig eller Ida personligt så betyder det att vi är på väg närmare 'toppen' med bloggen.
 
- Sist men absolut inte minst, alltså det viktigaste - att man får höra att alla bloggläsare är nöjda. Dvs, mycket kommentarer om bloggen, vad som kan förbättras och sånt. 
 
Låter det rimligt? Ingenting är omöjligt, eller? ;)
 
// Jenny
 

Postat av: evelina & emilia

ååå vilka söta ponnysar ni har! är det era egna?:)

Fråga gärna någonting på våran "frågestund" eller vad man ska kalla det :)
http://beep.horseworld.se/2013/06/02/vad-skulle-du-gjort-om/#comments :) kram<3

2013-06-02 @ 20:31:07
URL: http://beep.horseworld.se

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback