Det Gillas!

Har suttit och skrivit några inställda nu som kommer upp i veckan, eller iallafall fram till på fredag så får jag fixa nya i helgen. På lördag ska jag och Ida blogga massor och kolla på film + äta maaassa snacks. Så förvänta er grym uppdatering då och söndag (tidsinställda antagligen). På fredag har jag X som vanligt och sen när jag kommer hem så blir det en mysig kväll med moster, syster och Miliam. Mam & Pap åker till Gotland och kollar hur det är med stugan och så. Vecka 14 åker jag ner dit, & får träffa min bästaste & finaste Anton. 
 
Sen den 17:e så börjar min ''intensiva Xento vecka'' som jag kommer kalla den, haha ;) Har x alla dagar förutom onsdag då. Veckan efter blir det väl ganska likt om jag inte minns helt fel, känns som det kommer bli riktigt roliga dagar! :) Hoppas bara att snön har smält bort en del då så det iallafall går att rida, just nu är det ju halt exakt överallt. Usch, vill verkligen ha sommar nuuu! 
 
Nu ska jag ta tag i 2 läxor som är till på fredag, 30 glosor sammanlagt i tyska och engelska - uäk :(
Aja, får se det som en belöning att träna på crosstrainern sen. Beach 2013 you know, haha ;)
 
// Jenny 

Postat av: JennyM

Åh tusen tack! Ja, han är min drömhäst iallafall :) Vad fin blogg ni har! :)

2013-03-07 @ 01:21:07
URL: http://jmdressyr.se

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback