Favos från Hööks

Tänkte lägga upp mina favoriter från Hööks, som jag verkligen tipsar om. Enjoy!
 
Provade dessa ridbyxor på hööks och dom satt heeeelt perfekt, seriöst. Har aldrig haft ett par ridbyxor som verkligen sitter HELT perfekt men dessa gjorde det. När mina gråa går sönder (ganska snart då det redan är hål i dom) så ska jag definitivt köpa dessa. Finns på Hööks för 479:- vilket är ett väldigt bra pris. 
 
 
Denna tröja provade jag även, tycker dock att den var mer turkos i verkligheten. Var såå snyggt till bruna ridbyxorna, önskar mig denna i påskpresent av mamma. Det var hon som tipsade om den, haha ;)
Dessa ridstövlar är ju 2 die 4. Seriöst. Det är bara synd att de inte finns i smal modell, skulle LÄTT lagt ner mina sista sparpengar på dom. 
Dom här benlindorna ska jag köpa i grönt, då kan jag och Xento fullfölja våran gröna outfit. De turkosa är ju även så sjuuuukt snygga. 
Sjukt classy men snyggt schabrak, finns i både allround och dressyrmodell. Åh vad fin X skulle vara i det!
Ännu mer turkos. Shit, kan verkligen inte se mig mätt på det! :O
 
// Jenny
 


Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback