Godmorgon!

Godmorgon! Nu ska jag snart dra iväg till skolan för att ta mig igenom en kort men ändå lång skoldag. Sen tar jag bussen direkt till stallet & fixar det vanliga + rider. Kanske kommer en video direkt därifrån ;)
Helgen kommer vara ganska lugn för min del, har ledigt på måndag och då börjar även veckan då jag har x så mycket. Tisdag har jag en läxa, dock inte så mycket så det är ganska chill. Kommer fixa ett schema för de dagarna jag har Xento direkt när jag har min dator, så får ni se lite hur jag kommer lägga upp veckan.
Men nu ska jag dra så vi får höras senare!

/ Jenny


Postat av: Ponnydressyr

Så himla söt! :)

2013-03-15 @ 09:05:09
URL: http://ponnydressyr.se

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback