Har funderat...

Har ni tänkt på att hela hästsporten är beroende av prylar? Jag vet att det bara e så, men det blir bara mer och mer modesaker och trender...
Har tänkt lite på det, och vet ni vad. Jag tror inte jag är den första att komma på med detta men iaf...:
Varför köpa den där DYRA hjälmen istället för att kunna träna 5 gånger?
Varför förtro sig på sina prylar istället för sin häst?
Varför skapa sig en personlighet på BARA GREJER??

Detta låter negativt men nä... Så är det inte menat... Jag vet själv att man kan "bli kär i den där kavajen" eller bara "vilja ha nåt utav det märket". Kan säga att jag har erfarenhet av det...;) Men det handlar om sååå mycket mer! Det finns så många personer som tror att dom är bättre än dig pga det där schabraket dom har. Nej. Du ska veta att det inte är så, för det är det inte.
SM låter otroligt, men det är det inte! Träna och kämpa! DET ÄR MOTTOT!

Tänker fortsätta att dräggla över den där Whitaker-hjälmen, men i åtanke har jag meningen: den gör dig inte bättre på att rida. Men om jag ändå fortsätter att tänka på den, jo då tänker jag fortsätta! Men tänk först! Är det värt det?

/Idaaa



Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback