Helt sluuuuut

Är helt slut nu alltså! Har haft minst 5 läxor till den här veckan, och två av dom var prov. Gick ok på båda, så jag ska nog vara nöjd ändå. Och det är ju huvudsaken ;)
 
Idag åkte jag till stallet direkt efter skolan, eller jag gick förbi mammas jobb, åt och sen hämtade Helene upp mig så fick jag skjuts till stallet. Jag, Helene och Ida red ut tillsammans, lite över en timme om jag inte minns helt fel. X mår bra nu bara att han inte dricker vanligt vatten (vet inte riktigt varför) men vi ger honom lucern och morötter i botten och då dricker han, lilla tokponnyn... 
Sen blev jag hämtad av mamma, åt middag och sen har jag suttit och fixat min systers blogg i några timmar. Men jag publicerar inte vad den heter förens det är 100 klart. Och det är antagligen när jag kommer hem från gotland som jag kan fortsätta med den. 
 
På fredag åker jag som sagt till Gotland, är där med mamma och pappa till måndag, då åker paps hem. Jag och mamma är kvar till på onsdag och har några trevliga typiska tjejdagar! Ska bli hur mysigt som helst, och det bästa av allt är att jag får träffa min antoooon igen! Är SÅ glad, saknar honom så sjukt mycket :/
 
Nej, nu får jag ta och göra mig iordning - ögonen börjar gå i kors ;)
Juste! Har gjort maaassa inställda tills när jag är på gotland, är inte helt säker på att jag kommer ha internet så jag står på den säkra sidan med uppdateringen. Att driva en blogg tar tid!
 
// Jenny
 


Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback