Hemma och helt slut

Äntligen hemma!
Imorse åkte jag och min syster till stallet vid 10-11. Elin red scilla och jag red Xento, galopperade i en ganska lång backe. Dock var Xento lite trött efter gårdagens "långa" ridtur så han segade precis som jag, haha ;)
Sen pluggade jag i 2-3 timmar (ovanligt) och Papi förhörde mig, gick ganska bra så jag kunde åka till centrum med Frida. Hade tänkt att åka till kista men skulle ta för lång tid så det blev täbban istället. Vi snackade om allt & ingenting, hade allmänt trevligt! Hittade ett superfint iPhone skal och min drömtröja med vingar i paljetter. Bilder eller video kommer antagligen imorgon eller på tisdag. Nu ska jag städa mitt rum som seriöst ser ut som nån vänt upp och ner på det, sen ska jag kolla på film med familjen.
Hörs imorn! :)

/ jenny

https://cdn2.cdnme.se/4059870/6-3/pic_514f4eb7e087c322e1085281.jpg" class="image">


Postat av: Hästälskare

Vem är Elin? Är det din syrra? :)

2013-03-25 @ 07:45:50
Postat av: Emma

Vilken bra blogg, jättefin ! :) gå gärna in och kolla på min blogg och lämna en kommentar! ;) eemmaiida.blogg.se

2013-03-25 @ 19:42:09
URL: http://eemmaiida.blogg.se

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback