Hittar knappt på mitt egna tangentbord...

Jisses vad länge sen jag satt vid datorn och skrev inlägg på datorn, minst 1,5 vecka sen. Hittar knappt på mitt egna tangentbord, är ju van vid min iphone haha ;) 
Men iallfall, nu ska jag se om jag kan komma igång med tidsinställda mer och göra ordentliga inlägg så ni blir mer nöjda, statistiken har inte direkt varit så bra om jag ska erkänna.
 
Red Xento i backen som jag sa i videon nedanför. Han var superpigg och huuuuur glad som helst. Kom även på ett nytt ''trick'' som tydligen gjorde så att han ökade på både steget och farten, jag pratade bara med honom så kände jag hur hela han blev längre, och shit vad fort det gick! Han älskar när man pratar så där gulligt med honom och ger honom en massa beröm, min lillkille ♥
Imorgon åker jag till stallet vid 11 - 12. Elin hänger mer och rider scilla om allt går som planerat, ska bli jättekul! Hon hänger antagligen med på söndag också om inte jag rider scilla då, men vi får se. 
 
Nu ska jag göra en bloggdesign till två kompisar över skype, blev för sent för att träffas men jag kommer visa live - smart va? ;)
Ni kommer få se resultatet sen, ska göra denna design så noga jag kan. Vill verkligen att dom ska bli nöjda!

// Jenny
 
 


Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback