Mobilbloggning

Ursäkta för så tråkig uppdatering, tur att jag hann fixa inställda ;)
I måndags red jag trocadero och det var dressyr. Vi övade på förvänd galopp, skänkelvikningar och ökningar + minskningar. Gick superbra och han blev riktigt fin i slutet! Tyvärr kunde ingen filma mig, den gången det gick bäst med troca.

Igår pluggade jag, var med Jacqi och snackade med en kompis på Skype i någon timme. Har haft en jättebra vecka hittills iallafall. På fredag & söndag åker jag till x, och sen veckan därpå alla dagar förutom torsdagen. Ska bli riktigt kul och vi ska hitta på en massa skoj bara snön smälter lite mer.
Har rätt mycket prov just nu, hade två i måndags och ett nu på fredag. Aja, vill ha godkänt så det är bara att kämpa på!

/ Jenny


Postat av: isabella

Vilken fin design ni har! :)

2013-03-18 @ 11:50:43
URL: http://www.nattstad.se/isabellalovisa

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback