Sadel, nä nu blir det barbacka!

Nää, nu orkar jag inte med alla sadlar! Hela köket är täckt med sadlar, och har ännu 2 till i stallet...:/ Men nja, har inte hittat nån speciell jag bara VILL HA... Men har en som jag är förtjust i... Hehe, den hade lite blingbling, och var så SJUKT skön, men joo, det finns alltid ett "men"... Jag kan växa ur den... Blääää, nää nu orkar jag inte tänka mer på det.

Jo. Stallet. Jag och mami var hos plutt och testade alla sadlar och dom flesta sitter faktiskt riktigt OK. Så vi får väl se.. Men iaf, plutt har börjat att fälla... Jag gillar inte den perioden. Inte kul. Bara en massa päls överallt, hemma, på kläder, och i skolväskan... Man blir täckt av päls bara man går in i stallet. Men snart är det över! Snart!! Hoppas att vi rakar honom en gång till, så blir han lite extra snögg inför tävling!!!
Jaa, ni läste rätt! TÄVLING! Snart är det dags! Ska tävla i Vällingby ridhus!!!:D Men jag måste hitta en sadel till dess... Får inte rida barbacka...:/ Men det löser sig!!!!!
Pöss

/Idaoo



Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback