Söndag...

Måndag imorron...:/ Är inte så jättepeppad inför prov, men ni vet... Got too do.... Har även hunnit fått ångest över att jag inte ska rida på 3 DAGAR, och sitta hemma och plugga till prov och göra läxor istället... Så, Nej. Denna vecka kommer att bli något jobbig.

Idag vaknade J och jag vid 12, inte riktigt vad vi hade tänkt oss, så vi fick "springa" till bussen och därefter springa till stallet. Jag hatar att stressa, man blir så tråkig dåå, men det går inte att vara tråkig i stallet!;)
Efter det träffade jag Amandis för att lyssna på en föreläsning om hästhållning på Ulltuna hästklinik, som våran ridlärare hade fixat. :)
Vi var dom enda "yngre" eleverna på kursen men vi smälte in. Typ...;) Men det var kul och vi lärde oss mycket. (Huvudsaken). Men NU ÄR DET PÖNNYAKUTEN!!!!

(X på bilderna!)

/Idaa



Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback