Sportlovet...

Sportlovet önskar jag vore längre... Det är en sån där tid då man är helt slut på skolan, och är i desperat behov av lov. Och då får man den där ynka veckan som känns som EN dag extra. Inge mer? Tänker man då. Men okej då, funkar väl. 
Jag har hunnit med SÅÅÅ mycket på sportlovet, ändå. Känns bra, nöjd på nåt sätt, och då har jag ändå kvar, vänta nuu... 3 dagar! 
Kommer ni ihåg att jag var på uttagningen av laget till den där tävlingen? Jag var ju på en träningshelg oxå, med laget. Och fick nu ett mail med en MASSA bilder på mig, R och flera andra i laget från träningshelgen! Superkuuul! Satt och klippte och redigerade några av dom något, typ bara storlek o så, men tänkte lägga ut dom snart! Jag beundrar bilderna! Riktigt fina!
Och mitt i alltihopa så fick jag reda på att jag kom med i laget!:D Hur kul!? Känner mig stolt! Det är sådana här stunder jag bara VILL fortsätta att träna, träna och träna.... Men nää, stackars R om det vore så!;)
 
Min dator är riktigt dum nu, kommer kanske vara ett tag till framåt, men snart så kommer jag nog att få ut bilderna! Dumma dator.... Jaja, ni dör inte, tror jag...
 
//Ida
 ;)
 
 
 
 


Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback