The liiist

Fem saker som..

Upprör dig
1. Respektlösa människor
2. Djurplågeri...
3. Folk som tigger uppmärksamhet, väx upp...!
4. När mamma ber mig städa rummet, hähä
5. Dåliga förlorare, som bara blir sura när dom förlorar. Sorry guys!

Gör dig glad
1. Att komma till X 
2. Rida barbacka, det mysigaste som finns!
3. Ida, haha om jag är nere så hittar hon alltid på nåt som får mig att typ vika mig av garv
4. När vi får sluta tidigare på en fredag, sjukt stor lättnad!
5. Shopping

Du älskar
1. Xento, mina vänner & min familj
2. Att ha filmkväll med vänner
3. Att racea på X med Ida ( bara för att x är snabbare än rozzo ;) )
4. Mitt rum, turkost & fint!
5. Att blogga när jag har maaassa planer

Du gjort idag
1. Städat mitt rum
2. Duschat
3. Pluggat
4. Lagat middag med Ida, Tacos!
5. Köpt godis & snacks för sammanlagt 93:- med Ida, tjockisar vi vet ;)

// Jenny

 

 

 



Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback