Tiden har rusat iväg...

Det här sportlovet har gått sjukt fort för mig. Har inte träffat vänner så mycket, eller jag har ju träffat Ida men inget mer än idag annars. Sover över med Elin och har tjejsnack. Är dock sjukt trött nu efter massa fniss och godis så ska nog sova. Nog, haha måste... ;) imorgon följer Elin med till stallet, om det är lika halt som det var idag så blir det bara en promenad. Men det är ju kul det med! :)
På måndag, imorgon så har jag skola, usch vad jag är otaggad... Känns som att jag hade behövt ha lov i en vecka till. Aja, får väl snart börja räkna ner till den 17 mars då de dagar när jag har x väldigt mycket börjar. Sen är det påsklov - jag åker till Gotland och får träffa min Anton.
I sommar ska jag se till att åka iväg till ett ridhus som är i närheten av Gervide. Tar med ett russ och kanske hoppar, hur kul? ;) kostar inte speciellt mycket heller då det är lite dött där, hahah!

Var även och shoppade lite med mamma & syster idag, bilder ser ni nedanför. Köpte även grymmaste mascaran, tipsar om den senare.

Nej, nu måste jag sova så jag är människa imorn - om det går!

/ Jenny



Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback