Typ gomörron... kl 1...

Håller på att rensa hela min garderob, och är inte klar utan har fortfarande 1 TON kvar som ska packas i papperspåsar... ORKAR INTE!!!!! Min garderob är bokstavligen tom nu jämfört med hur den såg ut för en timme sen...:/ Men aja, mer plats för nya!;)
 
Dagen, jo, jag hade tänkt rida ut en runda i skogen, och pyssla om prins... Skämma bort honom lite...;) Betyder inget mer än ett äpple.... Elller 2... Kanske 2, och ett halvt...
Och sedan tänkte jag fortsätta packa kläder i fula påsar! Vad sägs om det! Toppen! SKITKUL!
Ha en grå dag allesammans!;) Eller nää, det är bara jag som ska ha det... Eller nån annan?
 
 
(Min galna kanin.)
Pöss
/Ida

Postat av: Friskey

Hej!
Nu är tävlingen avslutad där du hade chansen att vinna en valfri boxskylt i samarbete med TP Victory! Tyvärr blev det inte du som vann denna gång men håll utkik för liknande tävlingar i framtiden!
Tack för att du deltog och ha en fortsatt trevlig helg :)

Mvh
Friskey

2013-03-02 @ 19:06:19
URL: http://friskey.weride.se

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback