Update

Sorry för dålig uppdatering, har varit på sämsta humöret någonsin och Inte haft någon blogglust alls. I söndags red jag och Heléne ut, runt Täby ryttarcenter och tillbaka. X var sjukt pigg, drog ner huvudet och bara sprang. Haha, fort gick det iallafall ;)
Igår åkte jag till x på FM, Jacqi hängde med och fick skritta av honom. Det var Inte så bra underlag, men på vissa ställen var det okej och då passade jag på att trava/galoppera. Hade ju även ridning på veda, hade trocadero i dressyr och det gick väldigt bra. Övade på skänkelvikningar, tempoväxlingar i trav och galopp & även förvänd galopp. Nästa vecka blir det hoppning! :)

Nu ska jag dra mig mot skolan, tråk! Men direkt efter så åker jag till Xento och rider ut. Inga läxor hittills så det är bra iallafall, men det kommer väl... ;)

/ Jenny



Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback