Varför så trött?

Har äntligen fått igång internet så jag kan blogga, haha ;) Har suttit och försökt publicera minst 5 inlägg sen i fredags men det har inte funkat, men nu så! 
Är så trött så allt snurrar typ, och klockan är inte ens halv 10. Dock gick jag och la mig frivilligt klockan 10 i fredags, tror nog att jag hade fått i mig något konstigt ;)
 
Iallafall. Igår tog jag och mamma en powerwalk på ca 6 km och idag gick vi ungefär 6-7km. Vi gick förbi ett stall där min syster haft en sommarhäst förut, och det var några tjejer som hade ett par ponnys där nu. Eftersom att vi kommer vara här på gotland i sommar ca 3-4 veckor så kan jag ju inte vara helt utan häst (dock kan jag ju vara på Gervide), så jag skrev på en anslagstavla där i stallet att jag är frivillig att hjälpa till med ridning i sommar. Hoppas bara att någon nappar på det, skulle vara SÅ kul. Sedan gick jag & mams längre ner vid vattnet, var hur fint som helst. Fotade en massor men kan inte få upp de på instagram, så ni får se dom när jag kommer hem i värsta fall. 
 
Är så sugen på att flytta ut hit till gotland, det är så himla fin natur, dock lät jag som en vuxen nu , men de är iprincip alltid nära till havet, och det bästa av allt är att det finns sjuuukt många stall vart man än är. Skulle vara en dröm för mig och det skulle finnas större möjligheter för mig att kunna skaffa egen häst någon gång. Men samidigt så skulle jag nog aldrig klara av att lämna X, skulle inte klara mig seriöst :/
 
Nu ska jag ta & fixa några inställda med bildbomber från Börjedals gård 2011, hahahah detta kommer bli kul ;)
*smakprov*


Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback