Älskade blogg

HEEJ ALLIHOPAAA!!!
Ååååh vad jag blir glad av att se statistiken!!! Ni skulle bara veta!

Hade oxå tänkt vara så duktig som Jennö e o skriva lite inställda, ska göra det lite senare tänkte jaaag... Har något OTROLIGT mycket läxor o prov just nu, men ligger nog (hoppas jag) bra till där...

Iaf. Var i stallet idag o skötte R! Superkul! Red på banan, faktiskt första gången med underlaget, har fått nytt i helgen, o det var fint! Mjukt o typ sviktande, det brukar R gilla! Tränade inför tävling i helgen!
Det var så att jag skulle tävlat LA:1 o LA:p1 på lördag, men det krånglade då jag rider div 3 tävling på söndag... Men det löste sig med att jag hoppade av lördagen o satsade på laget istället! Faktiskt rätt så nöjd med vaket ändå!:)
Skulle ni göra så? Fortfarande liiite osäker men det blir braaa...;)

Fick lite bråttom nu, men det kommer en del inlägg snart!;)


Postat av: Kaffehörnan

Vad glatt gäng

2013-05-15 @ 21:11:00
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback