Asså usch.. Förlåt...

Jag har varit så off man kan va... Tror dä beror på vad det är som händer runt om mig nu...
Jag mår inte så bra måste jag säga o har inga motivationer kvar.. Vad jag pratar om? Joo.. Jag ska flytta idag. Jag har bott i samma fina hus i 11 år. Känns inte rätt o fortsätta i samma spår, men jag vill ändå flytta.. Jag är förvirrad som FAN just nu..
Något jag är ganska stolt över är att jag byter stall oxå. Den 6 juni. Men det är samma sak där... Är inte SUPERGLAD, men jag är inte ledsen heller.. USCH. Jag mår inte bra. Får se hur dä blir med allt dä här..
Men R kommer mä vart jag än går.
Snart är dä farväl till Hagby...

/Idul


Postat av: Elvira

Nej så synd att du byter stall! Kommer du och Jenny fortfarande kunna rida ibland? Var flyttar du?
Svara gärna i ett inlägg :)

2013-05-30 @ 08:24:44
URL: http://ryttare.horseworld.se
Postat av: Papi

Förstår precis, har varit med om samma sak, oro och inte alls kul när man är mitt i och inte vet hur det kommer bli. Men lita på att det kommer bli bra! Vi har allt som betyder något! Kramar!

2013-05-30 @ 08:50:45

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback