Dubbellektion, löpträning, träningsvärk

Godmorgon, eller nåt?
Känner att det var länge sen jag skrev ett ordentligt inlägg, även fast det är från mobilen.

Igår hade jag konditionstest, 2km och slog äntligen mitt rekord så jag kan få betyg i det. Det resulterade träningsvärk eftersom jag är så dålig på att springa haha.. Sen red jag twist ute på banan, dressyr i en timme. Skulle hoppat men som vanligt blev det inte så... Men det Gick väldigt bra, jobbade med skänkelvikningar och volter.
Efter det red jag igen, på en rodeoponny som heter brownie. Höll på att flyga av x antal gånger men jag lyckades hålla mig kvar. I slutet gick det riktigt bra förutom att han blev lite seg. Men jag är väldigt nöjd med gårdagens träning och jag har jordens värsta träningsvärk nu. I eftermiddag ska jag plugga och bara ta det lugnt. Uppdaterar mer hemma, med en video från igår och allmän info!

// jenny


Postat av: Michelle Petersson

Hej! Ville bara höra om du (jenny) fick mitt mail a.ng header igår. Bara så jag vet om det kom fram ;)

/Michelle

2013-05-28 @ 15:44:51
URL: http://michellepetersson.horseworld.se
Postat av: Michelle Petersson

Hej! Ville bara höra om du (jenny) fick mitt mail a.ng header igår. Bara så jag vet om det kom fram ;)

/Michelle

2013-05-28 @ 15:46:29
URL: http://michellepetersson.horseworld.se
Postat av: Michelle Petersson

Hej!
Jag tänkte bara fråga om du (Jenny) fått mitt mail jag skickade igår? Bara så jag vet att det har kommit fram.

/Michelle

2013-05-28 @ 16:18:22
URL: http://michellepetersson.horseworld.se

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback