Frågestund med Jenny!

Har ju inte så mycket blogglust, kanske kommer den tillbaka när massa kommentarer kommer in?
 
Iallafall, Fråga vad ni vill i detta inlägg som handlar om mig (Jenny) eller Xento, allt möjligt. Svaren kanske kommer i video!
 

Postat av: Erica

Hej! Jag tänkte bara meddela att jag satt ihop en outfit till dig och din ponny och lagt upp på min blogg som du frågat efter! Hoppas du gillar den :)

2013-05-22 @ 23:19:07
URL: http://ericahungler.se
Postat av: Elvira

Hej!
Här kommer lite frågor:
Var köper du oftast sakerna till X?
Vad brukar du köpa? Träns och sadel, eller mer småsaker?
Kan du spela ngt instrument?

2013-05-23 @ 15:44:22
URL: http://ryttare.horseworld.se
Postat av: Anonym

Hej! Jag ville bara säga att jag älskar er blogg! Ni rider superbra och jag tycker att er blogg är GRYM! Nu till frågorna..
1. Hur påverkar det elaka kommentarerna dig? Tar du åt dig mycket?
2. Hur är X att rida? Han verkar väldigt fin och arbetsvillig!
3. Har du några andra intressen än ridning?

Vill också säga att du ska vara stark angående de elaka kommentarerna! Det är bara avundsjuka ungar med för mycket fritid som skriver sånt skit. BE STRONG! Du är underbar och det vet du! Kram <3

2013-05-25 @ 21:37:12
Postat av: Linda

Har massor med frågisar här, hoppas du svarar på alla!:)

Hur lång är du?
Vad väger du?
Hur hög är Xento & Scilla i manken?
vem är det som tränar dig och xento i dressyr och hoppning?
har du någon pojkvän just nu?

hoppas värkligen du svarar undrar det här så mycket!

2013-05-29 @ 20:44:36

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback