Från idag

Asså jag blir så less på Videofyme, har kopplat det så alla videor (de jag inte avmarkerar) kommer upp direkt till bloggen. Men de kom inte upp? Försökte minst 20 gånger med att ta bort, ladda upp, koppla upp till bloggen. Men nej... Här kommer de iallafall, fick kopiera direkt från vfm.
 

Det var så sjukt kul att köra! Dock var det svårare än jag hade trott, förväntade mig att det skulle vara mer självgående och stadigare, men jag kunde inte släppa koncentrationen en enda sekund, för då kom jag snett på vägen. Men detta var nog bland de roligaste upplevelser jag varit med om, och absolut något jag kommer vilja göra många gånger!
 
Helene och jag snackade faktiskt lite över sms om detta, att vi vill kvala in xento igen för det var för länge sen han tävlade sist. Men mer om det kommer sen!
 
// Jenny
 
 


Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback