Hoppiiiis

Godmorgon!
Kom till skolan nyss så har lite tid kvar tills vi börjar.
Igår red jag ut på Xento med scilla och Martina, klättrade i backar och hade det jättekul! Betade Xento sen, ca 15 minuter och jag borstade honom medans. Det blåste så mycket och jag hade medvind så när jag borstade så flög allt iväg, haha!

Idag är det ridning på veda som gäller, på torsdag & fredag är jag ledig. På torsdag åker jag och Ida till stallet direkt efter frukost, alltså vid 10-11. Så rider vi till hoppträningen på såsta som är utomhus. Ska bli såååå kul då det var ett tag sen och Xento är i så himla bra form nu. Kanske kan fråga Idas mamma eller pappa om dom kan filma en liten snutt med min eller Idas mobil. Nu börjar jag så vi får höras sen! :)

// jenny


Postat av: Anette

Cina och jag är ju på Gotland :)Ska kolla om Magnus är med där! Kul med hoppning!

2013-05-06 @ 15:43:20
Postat av: Anette

Cina och jag är ju på Gotland :) Ska kolla om Magnus är där. Kul med hoppning!

2013-05-06 @ 15:51:08
Postat av: Erica

SV; Jaha, vad roligt! :D Min medryttarponny står på Fornboda, så det är ju jättenära både Hagbylund och ditt stall också! :)

2013-05-06 @ 22:18:30
URL: http://ericahungler.se

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback