Jag har panik!

Hörni! Bästa läsare, vet ni någon webshop/affär där dom har fina klänningar till ett rimligt pris?

Har inget att ha på mig på skolavslutningen så jag har lite smått panik, och om jag ska hinna få hem den innan 13/6 så behöver jag beställa den snart! Så BOMBA in med förslag, eller om DU säljer någon i storlek XS/34!
 
// Jenny

Postat av: Nikita

Galet fin header ni har. #skickavidarenätkärlek
Kika gärna in på min blogg :)

2013-05-30 @ 17:35:29
URL: http://nikitathoresson.blogg.se
Postat av: Anonym

Hej :) Fin blogg!
Kika gärna in hos mig och skriv vad du tycker! :D

Bloglovinbyte kanske?
Kram & ha en fortsatt bra fredag & helg!

2013-05-31 @ 17:22:24
Postat av: Alva - hästblogg

Hej :) Fin blogg!
Kika gärna in hos mig och skriv vad du tycker! :D

Bloglovinbyte kanske?
Kram & ha en fortsatt bra fredag & helg!

2013-05-31 @ 17:22:38
URL: http://alvac.webblogg.se
Postat av: Yucan

Nelly.com har alltid jättefina klänningar :D

2013-08-13 @ 21:06:26

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback