Några olika facts om X

  • Xento älskar knäckebrödet som finns i ''Wasa knäcke'', så när jag har ätit en sån så får han halva där det bara är bröd, haha det är som rent godis för honom!
  • Han är ett riktigt vattendjur! Direkt när jag går nära vatten så tvärstannar han tills jag ger med mig, och när han har gått i så kan han stå och stampa hur länge som helst, och sen är han superglad hela dagen!
  • Xento är ca 128cm i manken
  • När jag ropar på Xento i hagen så ropar jag nästan alltid Xet (exet), för Xento är så krångligt att ropa...
  • Jag har för mig att Xentos höjdrekord är 110 cm att hoppa, det är rätt duktigt för att vara honom hehe ;)
    Oj så gammal bild, haha i brist på andra!

Postat av: Tuuli Elmgren

Sv; Tack så myyycket :D

2013-05-16 @ 18:35:45
URL: http://tuulielmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback