Önskade...

Tänkte skriva vad dom händer i veckan, men de känns plötsligt såååå ointressant...

Vet inte, men har inte så mycket att blogga om just nu..
Önskade att jag hade mer tid, känner press av skolan o flytten o allt runt omkring...:/ Mår faktiskt sådär... Orkar inte tänka på allt o dä märks. Kommer inte ihåg vad jag håller på mä nästan, haha
Allt börjar hända nu...

Var o packade upp grejer från kartonger (hästsaker) som ska säljas på lördag, kommer bli kul! Hittade en del saker som jag nog behåller o är rätt "attraktiva" på polle...;) Visar sen...

Nu (den bittra sanningen) sitter jag hos Bosse, på golvet. Har inget att göra, men samtidigt en massa. ASSÅ ÅÅÅÅH ORKAR INTE!!! Skolan känns sååå långt bort o sommarlovet oxå... Får se om jag överlever ett tag till..

/Ida


Postat av: Charlotte

Är det någon loppis på lördag eller har jag fattat helt fel?

2013-05-22 @ 21:39:42

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback