Ponnys jag drömmer om att få rida

Vi alla har väl någon häst/ponny som vi bara kan DRÖMMA om att få rida? ;)
Jag har det iallfall, kommentera gärna ifall du också har någon - med namn och kanske en video eller bilder. Här är iallafall 2 av de jag drömmer om att få rida!
 
Börjar med hoppningen.. Katinka blir det, helt klart. Så galet snygg ponny, ser ut som en storhäst fast i ponnyformat dårå ;) Sjukt snygg och duktig!
Ponny för de högsta klasserna. Hästar säljes
 
Sen till dressyren.. Här finns det väldigt många som skulle vara coolt att rida, men om jag ska visa en så blir det Bångens Valentine. Så otroligt maffigt & snyggt steg och ponnyn är snygg som en dröööm. 
Elitponny. Hästar säljes
 
// Jenny

Postat av: molly - jmphoto ♛

fin blogg ni har! :)

2013-05-17 @ 22:30:40
URL: http://jmphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback