Shorts & solbrillor?

Godmorgon! Vaknade nog på rätt sida idag, typ studsade ner för trappan och fixade frukost. Dont know why :O
Men det är väl bra, dock är det mindre bra att jag ska på en tråkig fotovandring i stan. Men direkt när jag har överlevt det så ska jag till stalleeeet, äntligen. Hatar alla dagar som går mellan måndag-torsdag, går så lååångsamt. Men nuså, nu är det fredag!
 
Nu ska jag fixa mig inför skolan lite mer. Sminka mig och borsta håret kan behövas... ;) Tror faktiskt jag tar shorts idag, det är så varmt ute och blåser ingenting, solbrillor på också! Dagens ridoutfit kommer ni definitivt få se, satte ihop en gryyymt snygg igår som jag ska dressyra i idag. Kan säga att det är ett av de nya schabraken! :)
Hoppas ni får en superbra dag och början på helg så hörs vi lite senare!
 
// Jenny
 
Brist på bilder igen, förlååt! Men jag tar med systemkameran in till stan och även till stallet så jag kan fota xento i hagen och allt! Super!

Postat av: Noomie

Haha eller hur! Tack(':

2013-05-17 @ 13:07:03
URL: http://lexx.blogg.se

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback