Snabbis

Är i stallet nu o fixar inför tävling! Kommer bli skitkul, lagtävling!;) Har en del att göra fortfarande så det blir en snabb koll av dagen...

Hade morgonfodring så fick gå upp tidigt på morgonen, trött tjej, o fick hjälp av mamma, alltid bra...
Sen (nu) ska jag putsa o packa en massa grejer, o kanske, om jag hinner borsta R.:)
Det var så himla smart med den här tävlingen för den låg precis i stallet bredvid så jag kan nog rida dit.:) Eller så går jag o kollar innan R kommer dit... Jo, så blire.
Jag hoppas att jag hinner se Jenny o X idag, då dom ska köra trav för första gången!!! X är van, men J har aldrig kört en häst...:| På tiden asså...;)
Måste fortsätta putsa nu!

Haj haaaj

/Idao



Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback