Snygga ridtäcken från Hööks

Tänkte tipsa om några ridtäcken som finns på hööks (standardaffären). Dock är det väl inte den perfekta säsongen för täcken just nu, men so what? ;)
 
Ett sånt här gav jag Xento förut fast royalblå, eller jag fick det av mina kusiner, dock var det två storlekar för stort och det bara gled åt sidorna, så jag sålde det. Tyvärr!
 
Och sen detta, väldigt billigt men snyggt & stilrent tycker jag. Det är sånt material som på det ovan, alltså som regnet bara rinner av från. 199:- får du det för!
 
Och till sist, ett vanligt och enkelt brunt ländtäcke i fleece. Såg först nu att det bara var mörka färger, haha så kan det gå! ;) Ska kolla om jag kan hitta några som är mer färgglada - kommer i ett inlägg någon annan dag!
 
// Jenny


Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback