Statistiken igår

Igår fick vi besöksrekord, rätt högt över det faktiskt. Min & Idas glädje när vi fick 3-siffrigt var som jag vet inte vad ;)
 
Men nu är det ju så att våran statistik har varit ganska varierande, vissa dagar då vi inte har bloggat så mycket så kan den ha varit på 30-40 unika, men när vi skriver många inlägg (ca 6-8) då höjs statistiken REJÄLT. Och 100 besökare för er kanske inte är någonting, för jag vet att några av er som har kikat in här på bloggen igår eller förut, har långt över 100 i vanliga fall. Men ändå, jag och Ida har bloggat sen början av februari typ, och vi vill ju ha statistiken där den är nu (eller var igår), fast det tar ju ett tag att jobba sig upp till 3-4 siffrigt om man vill ha ärliga läsare, alltså såna som kollar in på bloggen varje dag. Men iallfall, vi är väldigt glada över att ha slagit vårat rekord OCH kommit över 100, så jag ska se om vi kan fixa någon liten tävling till er! 
 
Är hemma även idag, den där statistiken gjorde mig på betydligt bättre humör och jag fick en kick framåt. Gjorde inställda igår men ni kommer få liveuppdatering ändå, vi stryker det där inlägget jag skrev igår ;)
 
// Jenny
 

Postat av: SANDRATORN.SE - TÄVLING: BLI MÅNADENS BLOGG!

Vad kul att ni är med! Lycka till! :)

Grattis till rekordet! :)

Svar: Tack! :)
ponnyryttarnaaaa.blogg.se

2013-05-15 @ 10:40:47
URL: http://sandratorn.se
Postat av: 3stifrumos

Det är verkligen super bra att den där statistiken gjorde dig på så mycket bättre humör och att du fick en kick framåt! Bra! :)

2013-05-15 @ 16:31:54

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback