Svaren på frågestunden

Var köper du oftast sakerna till X? 
Hööks brukar det bli, bra kvalité och snygga saker till grymma priser!

Vad brukar du köpa? Träns och sadel, eller mer småsaker? 
Asså det är väl mest schabrak skulle jag tro, och pannband. Tycker det är så kul att ''klä upp'' xento i färgglatt, han är så söt i starka färger haha! :) Men jag har ju köpt ett träns som är huuuur snyggt som helst, kan visa bild sen!

Kan du spela ngt instrument?
Jag gick på flöjt när jag gick i typ 1:an - 2:an, men sen insåg jag hur tråkigt det var...
 
Hur påverkar det elaka kommentarerna dig? Tar du åt dig mycket? 
Det är väldigt olika faktiskt. Är det någon som har skrivit att jag är tjock, fet osv så kan det väl hända att jag gör det. Nu vet jag ju själv att jag inte är tjock, fet eller överviktig, men mitt självförtroende är inte på topp hela tiden så jag börjar väl fundera ibland. Men det har blivit bättre på sistone med att jag kan stå emot det mer.

Hur är X att rida? Han verkar väldigt fin och arbetsvillig! 
Haha, får den frågan ganska ofta på både bloggen, instagram och kik. Men i dressyren är han väldigt rolig att rida för han vill alltid göra sitt bästa, samtidigt som han kan få fnatt och bara vilja galoppera runt typ ;) Men om jag ska vara med nogrann, så blir han lätt tung i handen, oftast pigg och framåt. Så ganska olika!
 

Har du några andra intressen än ridning?
Asså... Näe, jag är inte med kompisar så mycket längre. Mest Ida. Är ju i stallet minst 3-4 dagar i veckan, sen har jag ju plugget att sköta och full fart i huset, riktig svennefamilj här ;)
 
Hur lång är du? 
Sist jag mätte mig var jag 167, men jag växer tyvärr så sjukt fort, så antar att jag är närmare 170 nu...

Vad väger du? 
45-47kg

Hur hög är Xento & Scilla i manken? 
Xento är 128-130, jag och Helene börjar ju fundera på ifall han är precis på gränsen till C, men ungefär. 
Scilla tror jag är 142-143(?).

vem är det som tränar dig och xento i dressyr och hoppning? 
Ida tränar mig i dressyren, det räcker gott och väl. Lär mig mer då än när jag tar in en riktig & utbildad tränare som jag gjort några gånger. Får det ju gratis oxå, men ska börja betala henne en liten slant för varje gång! I hoppning är det antingen Ida, eller så är jag med på såsta och då är det Linda.

har du någon pojkvän just nu?
Nej, är inte en sån tjej om jag ska vara ärlig! ;)
 
// Jenny


Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback