Tävlingen (Valla)


Jag red fram, i ca 40 minuter.
2 ord. Inte bra.
Procenten ljuger om hur det gick.. Framridningen gick inte bra. Bröt seriöst ihop när INGET gick. Men fortsatte rida... Åt inget innan då jag mådde totalt illa... Inge bra. Men det "funkade" ändå. Min fina ponny räddade allt.
Usch. Resultaten var ju liksom braa. 69,444 % med en 2 placering...:/ Gav upp lite...
Ärovarvet trodde jag skulle var riktig rodeo, då R inte hade nån riktig lust att stå stilla.. Haha GUUUD vad orolig jag var då... Men så PLÖTSLIGT så kör vi ärovarven lugnt o fint! Sååå nöjd med dom..;)
Jaja, får nog träna en del till nästa tävling... Då är det LA:1 och LA:p1 (i örebro) ojojoj, hur ska det gå...;)
Nä men det kommer nog gå bra, ni får bara hålla tummarna, o jag ler o vinkar! Så kör vi!;)

/Idauuu



Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback