Trött på det här nu...

Sen i torsdags har jag känt mig jättehängig, har haft feber till & från, halsont, täppt i näsan och ögonen har runnit. Det värsta av allt var ju att jag skulle ha en så rolig helg med Hööks i lördags, hade planerat att vara i stallet länge i söndags, och igår skulle jag ha ridit igen i gruppen efter min också = dubbellektion. Men då var jag tvungen att vara hemma från skolan, även idag. Vill verkligen INTE vara sjuk, och jag bara sitter hemma och har inget att göra. Tänkte ifall jag skulle göra en film med videos osv på X, men mitt moviemaker funkar inte. Så nu ska jag äta frukost så antar jag att det blir att kolla på film hela dagen för min del. 
 
Åååh juste, min syster och Miliam har åkt till Gotland och ska bo på gervide några dagar eller veckor, ingen aning om hur länge dom blir kvar där men jag är så avundsjuk. Hon ska rida och pyssla på gården, jag vill också! Jag ska dit om typ 7 - 8 veckor.. Men om 30 dagar är det sommarlov iallafall, vilket gör mig lite peppad iallafall... :/
 
// J
 

Postat av: Anna

Kan de inte vara pollen du har om du är lite hängig och rinner i ögonen och täppt??

2013-05-14 @ 22:47:02

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback