Vääädret!

Vädret är ju helt underbart nu, iallafall i täby! :) Över 21 grader varmt och solen steker som sjutton!
 
Vet att uppdateringen har varit sämst för min del, men jag har verkligen inte haft någon blogglust alls. Känns fel att sitta och skriva typ en hel roman när jag inte känner för det, nä det skulle inte ha blivit bra hur som :/
Men nu är jag tillbaka och ska försöka hålla bloggen igång så mycket som möjligt, dock är detta ju mer en hästblogg så jag får hålla mig till det hästrelaterade mer. Idag är det ju måndag och det betyder ridlektion på Veda, ska se om jag kan rida igen i gruppen efter min - alltså idas. Skulle vara bra att ta igen de 2 gånger jag har missat, så det blir nog bra. Antar att vi rider antingen ute på banan idag eller bara rider ute i skogen/ängar.
På torsdag ska jag vara med på hoppträningen på såsta, och jag känner inte riktigt att jag har visat Linda någon STOR utveckling sen första gången, så nu vill jag verkligen det. Han ska inte stanna på ett enda hinder, isåfall är det ju bara jag som styrt in fel och då får jag skylla mig själv. 
Fredag hade jag tänkt rida ut men då kom Ida och sa att hon kunde ha lektion för mig och X, alltså dressyr. Haha då går det inte att övertala henne till ett nej, men det blir bra ändå så rider jag ut lugnt på söndag istället. 
 
Nu ska jag göra en smoothie och sola ett tag, sen plockar vi upp Ida och åker till stalleeet. Skriver senare hur det gick och så! :)
 
// Jenny
 


Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback