var är tangenterna?!

Shiiit, sitter nu vid datorn som jag inte gjort på typ 2 veckor eller nåt, gaaalet hur jag kunde klara mig ;)
Har precis varit nere på hantverkarn och ätit middag med elin, colin och kevin. Pizza blev det, haha nu ska jag börja vara nyttig i några veckor, inte beach 2013 utan bara allmänt. Har blivit lite överreklamerat med det där tycker jag..?
 
Iallafall. Tänkte berätta vad som händer den här veckan och nästa, har lite roliga planer hehe ;)
Börjar någonstans mitt i där det händer något intressant...
 
Torsdag: Skola, sen vidare till stallet (antagligen). Rider ut & sen på banan en kortis, eller så pratar jag med emma om hoppträning men det är inte alls säkert.
Fredag: Skola, sen direkt till stallet & rider ut på x.
Lördag: Åker antagligen till Gröna Lund på förmiddagen med mamma, moster och mina kusiner. Klockan 18 kommer ju nellie dit också, får se ifall jag träffar henne?! :O
Söndag: Xento aaaaall day
 
Sen veckan efter, favoriten och den som är mest intressant!
 
Måndag: Skola & sen ridning på Veda. typ näst sista gången så vi skulle racea i skogen, skoj!
Tisdag: Skooola, lång dag.
Onsdag: Skola, och sen vid 17-tiden åker jag antagligen till GOTLAND! fatta hur mycket jag längtat, äntligen!
Är där onsdag - söndag kväll isåfall och umgås med Tore & Eva + rider en massa!
 
Sen går jag i skolan måndag - onsdag, torsdag är det skolavslutning och då börjar sommarlover 2013 som ska bli det bästa någonsin. Dyker upp mer och mer planer hela tiden, allt har med hästar att göra så det kan ju inte bli bättre! 
Nu ska jag ta glass med massa gött på, jag vet att jag skulle vara nyttig men medans jag skrev dethär så blev jag så sugen på det. Fölååååt!
 
// Jenny
älsklings anton <3

Postat av: Linn

Oj vad tidigt ni får sommarlov! Vi får inte lov förrän 11 juni!
Kramar till dig! :)

2013-05-28 @ 21:52:46
URL: http://rinnu.blogg.se
Postat av: Linn

Sv; Haha ja, nu fattar jag! Läste lite fel och trodde att ni fick sommarlov nästa vecka xD

2013-05-28 @ 22:25:41
URL: http://rinnu.blogg.se

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback