Veckan...

Hade tänkt skriva bara vad som gäller den här veckan...

Måndag: Veda (bara rida)

Tisdag: Antingen R eller läxdag, vi får se...

Onsdag: Rozzååå kanske tränar eller rider ut.

Torsdag: hoppträning! Och då är J med oxå! (Jag är ledig från skolan:D)

Fredag: Träning dressyr för Nina! (Oxå ledig!);)

Lördag: chilla lite halvt, men dressyr på banan själv.

Söndag: Träna X o J!:) Då får Rozzo oxå ridas på banan, då jag tror att lagtävlingsomgången är då... Vi får se om jag är uttagen.

Men det är skönt att det bara är måndag, tisdag & onsdag i skolan den här veckan. Så förmodligen blire mycket stall o inlägg!;)
Nu ska jag dra till bussen o se om jag hinner med den...;)

Pöööss
(Bilderna är ifrån rappestads ryttarklubb.)

/Idao



Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback