Yaaay

Mår mycket bättre nu. Har proppat i mig massa vitaminer, druckit minst 1,5 liter vatten och massa koppar te + varm oboy. Min syster & hennes kompis skulle åka in till stan för att fota en tjej, men elins kompis blev sjuk så jag var tvungen att följa med dit - vilket kanske inte var så jättebra när jag var sjuk. Men det gick ändå och det var bara skönt för mig att få lite frisk luft! Vi åt inne på en pizzeria som var urmysigt direkt efter att vi hade fotat tjejen, sen åkte vi hem och nu har jag bara tagit det lugnt tills dess.
 
Har ingen feber nu heller, så jag åker till xento imorgon. Helene ska lära mig att köra med en sån där riktig travvagn, ska bli så sjukt häftigt! Har typ alltid tyckt det ser så kul ut med trav och alla tuffa vagnar, haha! Så imorn är det min tur, yay! Kan se om Helene eller någon annan i stallet kanske kan filma en liten snutt när jag kör honom, haha första gången och allt. Tänk om jag typ ramlar baklänges eller något? ooomg, kommer bjuda på det ändå ;)
 
// Jenny
 
 
2 bilder från idag (:
 


Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback