Bloggar jag läser

Jag är inte den som läser 78 per dag men några brukar jag va inne på varje dag! Gillar ett flertal (hästbloggar babblar jag om såklart!) 

Dressyrponny.se
Tycker mycket om denna blogg! Tuuli (som driver) är verkligen bra på att skriva och har mycket kloka tankar som hon delar med sig om. Man får följa med henne och hennes ponny Aladdin på deras äventyr varje dag, alltid toppenuppdatering. JÄTTEFIN BLOGG!



Granaryttarna.se
Har bara läst denna i några veckor nu, men känner att jag måste hylla den! Det är egentligen två tjejer som skriver där men den ena har för tillfället bloggpaus, men bloggen är jätterolig att följa ändå! Gillar designen enooormt. Stort +!



Dressyrmupparna.se
Alltid lika kul. Liiite trist att Linn har bloggpaus men Ingrid är ju underhållande så det räcker haha! Skriver bra, roliga bilder o myyycke mer!  Finfin blogg



Chevaux.blogg.se
Började nyligen läsa den och dras med. Fina hästar och rolig läsning. Designen är SUUPERFIN! Dom har sååå min stil på prylar oxå hehe, mitt i prick!




Idawoxlin.horseworld.se
Blir såå glad av att gå in på hennes blogg, alltid positiv läsning och man blir extra motiverad av det! Kul att det bara inte är "privatryttare" som bloggar, hon bevisar att man kan komma rejält långt som ridskoleryttare! Inget konstigt alls.
Lite kär i headern.. Hihi



Jag läser fler bloggar, men dom här är dom jag kommer på nu! Jättefina bloggar, fina hästar och ekipage. Keep it up, det är verkligen sååå roligt att följa dom! Gör mina dagar lite haha

//Ida

Postat av: Tuuli Elmgren

Åh tack snälla :D

2013-11-07 @ 09:38:59
URL: http://tuulielmgren.blogg.se/
Postat av: Tove

Åh vad glad jag blir :D Tack!

2013-11-07 @ 10:10:00
URL: http://granaryttarna.se

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback